Το παρακάτω κείμενο το έγραψα και το δημοσίευσα στον λογαριασμό μου στο Facebook και σκοπεύω να το διαδώσω όπου αλλού μπορώ για να καταδείξω το μαύρο χάλι το οποίο αντιμετωπίζει ο ανυποψίαστος επιβάτης, που δίνει τα χρήματα του για να πάει διακοπές, αλλά κάτι πονηροί σαν αυτούς της ΑΝΕΚ νομίζουν ότι να εξοικονομούν χρήματα παρέχοντας υπηρεσίες σε βάρος της ασφάλειας του επιβατικού κοινού.
Μπανανία η χώρα και δεν θα έπρεπε να με εκπλήσσει. Γιατί να είναι καλύτεροι οι δραστηριοποιούμενοι στην ναυτιλία ? Σάματις είναι τίποτε κορόιδα ?
Το 2017 ταξίδεψα μέσα στον Αύγουστο προς Ανκόνα επιστρέφοντας από διακοπές στην Ελλάδα με το Ολύμπικ Τσάμπιον.
Ο κλιματισμός του πλοίου δεν λειτουργούσε και αφού παραπονέθηκα στην ρεσεψιόν οι άνθρωποι μου άλλαξαν καμπίνα με την εξήγηση ότι υπήρχε κάποιο πρόβλημα στην συγκεκριμένη που μου είχαν δώσει αρχικά. Έως και 3 ώρες πριν φτάσουμε στην Ιταλία η κατάσταση ήταν η ίδια και στην ''νέα καμπίνα'', όπως και σε αυτή που αρχικά μου είχε δωθεί, και δεν είμαι σίγουρος ότι είχε να κάνει με την ''αποκατάσταση'' της υποτιθέμενης βλάβης ή ήταν η εξωτερική θερμοκρασία που έκανε την όποια διαφορά αισθητή.
Δηλαδή δεν κατέστη δυνατό να κοιμηθώ από την αφόρητη ζέστη και αναγκάστηκα να ταξιδέψω για τις επόμενες 14+ ώρες, άυπνος και ταλαιπωρημένος προς τον τελικό μου προορισμό.
Φέτος στις 9 Ιουλίου κάναμε το λάθος να πάμε πάλι με την ΑΝΕΚ από την Ανκόνα προς Πάτρα και βιώσαμε ξανά το ίδιο πρόβλημα με το ίδιο καράβι. Κάπου εκεί άρχισα να συνειδητοποιώ ότι δεν πρόκειται περί βλάβης αλλά περί συνειδητής επιλογής ΠΟΥ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ και φυσικά ΜΕ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ. ΔΗΛΑΔΗ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΚΟΡΟΙΔΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΕΚ
Δεν μπορεί σχεδόν ένα χρόνο μετά να μην έχουν αποκαταστήσει την όποια βλάβη και να ζούμε την ''Μέρα της Μαρμότας'' στην ναυτική της έκδοση. Έφτασα στην Πάτρα με 2,5 ώρες καθυστέρηση σε σχέση με το πρόγραμμα του πλοίου, για λόγους που δεν γνωρίζω ακριβώς αλλά αυτό ήταν απλά μια παρωνυχίδα. Το σημαντικό ήταν ότι είχα ''γράψει'' πάνω από 40 ώρες άυπνος και φυσικά είχα περί τις 3 ώρες δρόμο για να φτάσω στην ανατολική Αττική όπου και ήταν ο προορισμός μου.
Τα χειρότερα όμως ήταν στην επιστροφή, στις 3 Αυγούστου, όπου και ξεκίνησα το ταξίδι της επιστροφής, με το Χελένικ Σπίριτ αυτή την φορά. Η όποια ελπίδα είχα για μια διαφορετική τύχη κατά την παραμονή μου στο συγκεκριμένο πλοίο αποδείχθηκε φρούδα. Η κατάσταση μπορεί να περιγραφεί μόνο σαν σάουνα. Ζητήσαμε να έρθει κάποιος να δει το πρόβλημα και πραγματικά η ρεσεψιόν έστειλε έναν υπάλληλο για να ελέγξει το πρόβλημα. Αφού υποτίθεται ότι ''αποκαταστάθηκε'' η ομαλή λειτουργία του κλιματισμού μετά από ένα σύντομο ρεγουλάρισμα που έκανε ο υπάλληλος στον αγωγό του υποτιθέμενου κλιματισμού, συνεχίσαμε να ιδρώνουμε από την ''δροσιά'' που είχε η καμπίνα μας.
Το να ξαναδιαμαρτυρηθώ και αυτή την φορά το βρήκα περιττό.
Και τι θα έβγαινε ? Θα άλλαζε κάτι ? Το μόνο που έκανα σε ένα πέρασμα μου από τα πολλά που έκανα προς το κατάστρωμα σε αναζήτηση λίγης δροσιάς, ήταν να παροτρύνω την ρεσεψιόν να μοιράσει σκεπάσματα στους επιβάτες για να μην κρυώσει κανείς από την ''ψύχρα που επικρατούσε'' μέσα στο πλοίο.
Τι να ζητήσεις και να πεις παραπάνω σε ανθρώπους που στην τελική είναι εκεί για να βγάλουν το μεροκάματο τους, μακρυά από την οικογένεια τους και υπό δύσκολες συνθήκες και φυσικά χωρίς να την δυνατότητα να αλλάξουν κάτι από την επικρατούσα κατάσταση, έστω και αν αντιλαμβανόντουσαν το αισχρό της κατάστασης που βίωνε το επιβατικό κοινό, ειδικά αν σκεφτούμε ότι στην Ελλάδα του σήμερα μια θέση εργασίας είναι το πολυτιμότερο μετά την υγεία.
Έτσι λοιπόν ταξίδεψα για μιά ακόμα φορά σε συνθήκες χώρας της υποσαχάριας Αφρικής και θερμοκρασίες Σαχάρας, αν και μαθαίνω ότι ακόμα και οι παρεχόμενες υπηρεσίες σε χώρες του τρίτου κόσμου έχουν βελτιωθεί κατά πολύ. Εσείς ακολουθείτε αντίθετη πορεία και κάθε χρονιά πάτε όλο και χειρότερα.
Φαιδρές απαντήσεις του τύπου,΄΄άλλοι επιβάτες ζητούσαν να χαμηλώσει ο κλιματισμός γιατί κρύωναν΄΄ μπορεί να αντιμετωπιστούν μόνο ως κακόγουστο αστείο και τυγχάνουν της χλεύης οποιουδήποτε στοιχειωδώς σκεπτόμενου επιβάτη/καταναλωτή. Εάν εσείς έχετε συνηθίσει να συμπεριφέρεστε στους επιβάτες σας σαν να είναι άτομα με νοητικά προβλήματα θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι αυτά μπορείτε να τα λέτε μεταξύ σας, αλλά αυτό δεν πάει να πει ότι θα τα δεχτεί και ο επιβάτης που απευθύνεστε.
Όταν μπαίνεις σε ένα πλοίο να ταξιδέψεις, ακόμα και μέσα στους διαδρόμους του πλοίου πρέπει να νιώθεις την δροσιά του κλιματισμού. Αν κάποιος κρυώνει μπορεί να φορέσει ζακέτα η κάποια ρούχο. Για αυτό τον λόγο έχετε και τις κουβέρτες στις καμπίνες.
Στην διοίκηση λοιπόν της ΑΝΕΚ έχω να πω ότι είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.
Αυτοί οι ''πονηροί'' που νομίζουν ότι μπορούν να κοροϊδεύουν το επιβατικό κοινό με τις υπηρεσίες που υποτίθεται ότι προσφέρουν. Αν ήθελα να κάνω σάουνα θα είχα κλείσει θέση σε ένα κέντρο ευεξίας και όχι στο καράβι σας.
Έτσι λοιπόν βρέθηκα στην Ανκόνα με μια σχετική αλλά κατανοητή καθυστέρηση από τον όγκο του επιβατικού κοινού, ΑΥΠΝΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ 32 ΩΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΤΟΝ ΠΟΡΕΙΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΠΡΟΣ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗ ΚΑΙ ΦΤΑΝΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΚΟΝΑ, ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΑΚΟΜΑ 14 ΩΡΕΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΠΟΥ ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΣΑΣ ΕΦΤΑΣΑΝ ΤΙΣ 16 ΩΡΕΣ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ. ΔΗΛΑΔΗ 48 ΩΡΕΣ ΑΥΠΝΟΣ ΓΙΑΤΙ Η ΑΝΕΚ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟΝ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ ΣΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ ΤΗΣ
Περιττό να πω ότι ήταν και η τελευταία φορά που ταξίδεψα μαζί σας και φυσικά τα παθήματα μου με την εταιρία σας θα είναι στην πρώτη γραμμή των διηγήσεων μου στο διαδίκτυο και στις όποιες ομάδες συμμετέχω, ώστε να είναι ενημερωμένοι όσοι πιο πολλοί πιθανοί πελάτες/θύματα της αναισθησίας σας και την παλιανθρωπιά σας.
Και αν νομίζεται ότι σας υβρίζω με τα όσα σας χρεώνω, έχω να σας τονίσω ότι μαζί μου ταξίδευε ότι πολυτιμότερο έχω στην ζωή μου. ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΠΙΟ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΑΞΙΔΕΨΕΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ.
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΜΕΛΟΥΚΟΙ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΥΖΟΥΜΠΟΥΡΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΠΟΙΑΣ ΑΛΛΗΣ ΦΥΛΗΣ ΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗΣ Η ΤΟΥ ΑΜΑΖΟΝΙΟΥ, ΕΧΟΥΜΕ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΤΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ, ΟΠΟΤΕ ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΙΣ ΦΑΙΔΡΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΣΑΣ ΚΥΡΙΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΧΑΛΙ
Υγ: Στο χωριό καταγωγής της οικογένειας μου υπάρχει μια παροιμία που περιγράφει επακριβώς την συμπεριφορά σας απέναντι μου αλλά και προς τους υπόλοιπους επιβάτες. Κάτι που λένε για τα μούτρα και την αφέντικη ζωή, αν έχετε ακουστά.
Υγ2: Στην περίπτωση που έχω λάθος και το πρόβλημα δεν υπάρχει για λόγους οικονομίας χρημάτων, ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ, ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΕΤΕ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΝΕΣΕΙΣ ΔΙΑΒΩΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΣΑΣ.
ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΣΑΣΤΕ ΥΠΟΛΟΓΟΙ
ΑΥΤΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ.
ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΕΚ
Geo
https://www.facebook.com/aneklines/posts/1916971728323185
No comments:
Post a Comment